Autorizácia

Pre pokračovanie v práci s klientami je potrebná autorizácia pomocou SMS kódu.
Ten bude zaslaný na tel. č.:

Autorizačný kód bol odoslaný na
tel. č.:

Zadajte kód z prijatej SMS.

Neplatný autorizačný kód.

Nastala chyba.

Prihlásenie vypršalo

Pre pokračovanie práce v Klientskej karte sa odhláste a znova prihláste.

Prihlásiť sa

Vyhľadať klienta

    Pre zadané kritérium neboli nájdené žiadne výsledky.

    Dátum narodenia:
    Telefón:
    Email:
    Životné poistenie:
    ()
    Neživotné poistenie:
    ()
    Stavebné sporenie:
    ()
    Stavebný úver:
    ()
    Detail klienta
    Vaša fotografia čaká na schválenie administrátorom.

    anonymous

    MENU

    • Kalkulačky a simulácie
    • Provízie
    • Štatistiky a kariéra
    • Vzdelávanie
    • Podpora predaja
    • Dokumenty
    • Administrácia
    • Bonusový systém

    NOVINKY

    Aby ste stránku vedeli využívať plnohodnotne, používame na nej cookies.
    Týmto udeľujem súhlas so spracúvaním osobných údajov získaných prostredníctvom cookies. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať. Viac o súboroch cookies a ochrane osobných údajov.

    Detail pracovného miesta

    Ďalšie informácie

    Názov: Práca na call centre Wüstenrotu
    Miesto: Bratislava, Grösslingová 77
    Dátum nástupu: ihneď
    Druh pracovného pomeru: plný úväzok

    Náplň práce

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

    Do nášho tímu call centra hľadáme nového kolegu na pozíciu Referent klientskych služieb. Náplň práce je jednoduchá :) Ide o prijímanie hovorov od našich zákazníkov a snaha o pomoc a zodpovedanie rôznorodých otázok.
    Hľadáme človeka, ktorý má rád výzvy, vyniká v komunikácii a chce byť oporou pre našich klientov v zázemí skúseného kolektívu.

    Naše call centrum je pasívne, teda slúži primárne na prijímanie hovorov/e-mailov od našich zákazníkov, príp. obchodníkov. Nevyžaduje sa aktívne obvolávanie a predaj produktov.

    V prípade záujmu, skúseností a motivácie je možné v krátkom čase postúpiť na pozíciu supervízora/koordinátora.

    Ak si myslíte, že by Vás práca v call centre bavila a máte na to, neváhajte a pošlite nám svoj životopis!

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou

    Ostatné znalosti

    Microsoft Word - základy
    Microsoft Excel - základy

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    Od kandidáta očakávame proaktívny prístup k práci, vynikajúce komunikačné zručnosti, trpezlivosť a ochotu pomôcť.

    Vítané sú aj odborné znalosti z oblasti poisťovníctva, bankovníctva, predaja alebo poskytovania služieb. Takisto uvítame predošlú prax v call centre alebo telemarketingu.

    Ďalšie informácie

    Zamestnanecké výhody, benefity

    Vo Wüstenrote na Vás čaká:
    • systém polročných odmien
    • stravné lístky prostredníctvom elektronickej karty
    • práca v renomovanej a stabilnej finančnej spoločnosti
    • flexibilný pracovný čas
    • možnosť jazykového vzdelávania priamo na pracovisku
    • zaujímavé produktové zľavy skupiny Wüstenrot
    • mobilný telefón aj na súkromné účely
    • celoročný program starostlivosti o zamestnancov "Zdravá firma": masáže na pracovisku, Multisport karty na podporu športovania, Dni zdravia, zdravé balíčky a pod.
    • zamestnanecké podujatia aj pre rodinu
    • podpora kultúry

    Adresa

    Wüstenrot poisťovňa, a.s._Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s.
    Grösslingová 77 
    824 68 Bratislava
    https://www.wuestenrot.sk/

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Chovancová
    E-mail: poslať životopis

    Informácie o výberovom procese vo Wüstenrote

    • Po dôkladnom preštudovaní všetkých prijatých životopisov na aktuálne otvorenú pozíciu, dochádza k výberu kandidátov, ktorých pozývame na osobný pohovor.
    • Účelom prvého stretnutia u nás je overiť, či z Vás Vaše znalosti, schopnosti, zručnosti, profesijné skúsenosti a charakterové vlastnosti robia toho najlepšieho možného kandidáta na danú pozíciu.
    • Cieľom prvého pohovoru je tiež oboznámiť Vás bližšie s našou spoločnosťou a náplňou práce, ktorú by ste vykonávali na budúcej pozícii. Prvý osobný pohovor býva pod vedením zamestnanca z Úseku ľudských zdrojov spolu s riaditeľom úseku, na ktorý sa nový kolega hľadá. Prvé stretnutie nebýva spravidla dlhšie ako 30 minút a slúži ako úvod k prípadným ďalším kolám výberového procesu.
    • Výberové konanie môže mať aj praktickú časť v závislosti od obsadzovanej pracovnej pozície – test znalostí práce v exceli, odborný test, konverzácia v cudzom jazyku a podobne. Test je skutočná úloha z praxe. Chceme vidieť ako k úlohe pristúpite, ako sa nad ňou zamýšľate a ako hľadáte riešenie.
    • Na konci pohovoru dostanete informáciu, kedy Vás budeme informovať ohľadom výsledkov prvého kola a prípadného postupu do druhého kola.
    • Na pohovore sa nebojte pýtať! Stretávame sa preto, aby sme zistili, či sme pre seba vhodní obojstranne.

    Tešíme sa na Vás!

    Copyright 2017 Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s. a Wüstenrot poisťovňa, a.s. Všetky práva vyhradené.