Autorizácia

Pre pokračovanie v práci s klientami je potrebná autorizácia pomocou SMS kódu.
Ten bude zaslaný na tel. č.:

Autorizačný kód bol odoslaný na
tel. č.:

Zadajte kód z prijatej SMS.

Neplatný autorizačný kód.

Nastala chyba.

Prihlásenie vypršalo

Pre pokračovanie práce v Klientskej karte sa odhláste a znova prihláste.

Prihlásiť sa

Vyhľadať klienta

    Pre zadané kritérium neboli nájdené žiadne výsledky.

    Dátum narodenia:
    Telefón:
    Email:
    Životné poistenie:
    ()
    Neživotné poistenie:
    ()
    Stavebné sporenie:
    ()
    Stavebný úver:
    ()
    Detail klienta
    Vaša fotografia čaká na schválenie administrátorom.

    anonymous

    MENU

    • Kalkulačky a simulácie
    • Provízie
    • Štatistiky a kariéra
    • Vzdelávanie
    • Podpora predaja
    • Dokumenty
    • Administrácia
    • Bonusový systém

    NOVINKY

    Aby ste stránku vedeli využívať plnohodnotne, používame na nej cookies.
    Týmto udeľujem súhlas so spracúvaním osobných údajov získaných prostredníctvom cookies. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať. Viac o súboroch cookies a ochrane osobných údajov.

    Detail pracovného miesta

    Ďalšie informácie

    Názov: Referent podpory predaja (zástup MD/RD)
    Miesto: Bratislava, Grösslingová 77
    Dátum nástupu: ihneď
    Druh pracovného pomeru: plný úväzok

    Náplň práce

    Do nášho tímu na Úseku vlastného odbytu hľadáme šikovného a zodpovedného človeka, ktorý bude vhodný na pozíciu Referent pre podporu predaja. Pozíciu obsadzujeme na zástup počas materskej/ rodičovskej dovolenky.

    Pracovná náplň na tejto pozícii zahŕňa činnosti:

    • podpora nadriadeného pri dennej činnosti podľa potreby
    • vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
    • objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
    • vybavovanie internej a externej korešpondencie
    • evidencia dát a sledovanie termínov mesačných reportov krajských riaditeľov
    • samostatná príprava mesačných reportov
    • zodpovednosť za vedenie a archiváciu papierovej a elektronickej dokumentácie
    • spracovanie kulancií na ich výplatu
    • distribúcia informácií pre odbytovú sieť a podpora pri komunikácii s inými úsekmi
    • distribúcia pošty
    • príprava prezentácií na konferencie a prezentácií o produktoch spoločnosti
    • zabezpečenie ubytovania a stravy počas školení vlastného odbytu
    • zabezpečenie, evidencia a kontrola objednávok
    • schvaľovanie faktúr
    • práca s interným informačným systémom
    • podpora pri registrácii, prideľovaní a evidencii absolvovaných školení a kurzov
    • starostlivosť o distribúciu darčekov pre členov klubu Elita

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské s maturitou
    vysokoškolské I. stupňa

    Ostatné znalosti

    Microsoft PowerPoint - pokročilý
    Microsoft Excel - pokročilý
    Microsoft Word - pokročilý

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    Pre nás vhodný kandidát by mal byť:
    • dôsledný a precízny
    • vždy ochotný pomôcť
    • dobrý komunikátor
    • proaktivita a kreativita, schopnosť organizovať a koordinovať sú veľmi vítané

    Ďalšie informácie

    Zamestnanecké výhody, benefity

    Vo Wüstenrote na Vás čaká:
    • systém polročných odmien
    • stravné lístky prostredníctvom elektronickej karty
    • práca v renomovanej a stabilnej finančnej spoločnosti
    • flexibilný pracovný čas
    • možnosť jazykového vzdelávania priamo na pracovisku
    • zaujímavé produktové zľavy skupiny Wüstenrot
    • mobilný telefón aj na súkromné účely
    • celoročný program starostlivosti o zamestnancov "Zdravá firma": masáže na pracovisku, Multisport karty na podporu športovania, Dni zdravia, zdravé balíčky a pod.
    • zamestnanecké podujatia aj pre rodinu
    • podpora kultúry

    Adresa

    Adresa spoločnosti

    Wüstenrot poisťovňa, a.s._Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s.
    Grösslingová 77 
    824 68 Bratislava
    https://www.wuestenrot.sk/

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Chovancová
    E-mail: poslať životopis

    Informácie o výberovom procese vo Wüstenrote

    • Po dôkladnom preštudovaní všetkých prijatých životopisov na aktuálne otvorenú pozíciu, dochádza k výberu kandidátov, ktorých pozývame na osobný pohovor.
    • Účelom prvého stretnutia u nás je overiť, či z Vás Vaše znalosti, schopnosti, zručnosti, profesijné skúsenosti a charakterové vlastnosti robia toho najlepšieho možného kandidáta na danú pozíciu.
    • Cieľom prvého pohovoru je tiež oboznámiť Vás bližšie s našou spoločnosťou a náplňou práce, ktorú by ste vykonávali na budúcej pozícii. Prvý osobný pohovor býva pod vedením zamestnanca z Úseku ľudských zdrojov spolu s riaditeľom úseku, na ktorý sa nový kolega hľadá. Prvé stretnutie nebýva spravidla dlhšie ako 30 minút a slúži ako úvod k prípadným ďalším kolám výberového procesu.
    • Výberové konanie môže mať aj praktickú časť v závislosti od obsadzovanej pracovnej pozície – test znalostí práce v exceli, odborný test, konverzácia v cudzom jazyku a podobne. Test je skutočná úloha z praxe. Chceme vidieť ako k úlohe pristúpite, ako sa nad ňou zamýšľate a ako hľadáte riešenie.
    • Na konci pohovoru dostanete informáciu, kedy Vás budeme informovať ohľadom výsledkov prvého kola a prípadného postupu do druhého kola.
    • Na pohovore sa nebojte pýtať! Stretávame sa preto, aby sme zistili, či sme pre seba vhodní obojstranne.

    Tešíme sa na Vás!

    Copyright 2017 Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s. a Wüstenrot poisťovňa, a.s. Všetky práva vyhradené.