Autorizácia

Pre pokračovanie v práci s klientami je potrebná autorizácia pomocou SMS kódu.
Ten bude zaslaný na tel. č.:

Autorizačný kód bol odoslaný na
tel. č.:

Zadajte kód z prijatej SMS.

Neplatný autorizačný kód.

Nastala chyba.

Prihlásenie vypršalo

Pre pokračovanie práce v Klientskej karte sa odhláste a znova prihláste.

Prihlásiť sa

Vyhľadať klienta

    Pre zadané kritérium neboli nájdené žiadne výsledky.

    Dátum narodenia:
    Telefón:
    Email:
    Životné poistenie:
    ()
    Neživotné poistenie:
    ()
    Stavebné sporenie:
    ()
    Stavebný úver:
    ()
    Detail klienta
    Vaša fotografia čaká na schválenie administrátorom.

    anonymous

    MENU

    • Kalkulačky a simulácie
    • Provízie
    • Štatistiky a kariéra
    • Vzdelávanie
    • Podpora predaja
    • Dokumenty
    • Administrácia
    • Bonusový systém

    NOVINKY

    Aby ste stránku vedeli využívať plnohodnotne, používame na nej cookies.
    Týmto udeľujem súhlas so spracúvaním osobných údajov získaných prostredníctvom cookies. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať. Viac o súboroch cookies a ochrane osobných údajov.

    Sťažnosti a reklamácie

    Wüstenrot poisťovňa

    • Poistník, poistený, oprávnená osoba pre prípad smrti poisteného, poškodená osoba, prípadne potenciálny klient môžu podať sťažnosť proti poisťovni.
    • Sťažnosť sa podáva písomne poštou, e-mailom, faxom alebo ústne (osobne, telefonicky). Sťažovateľ musí v sťažnosti uviesť svoje meno, priezvisko, adresu, predmet sťažnosti a čoho sa domáha, pokiaľ nejde o anonymnú sťažnosť.
    • Lehota na vybavenie sťažnosti vrátane prijatia opatrení na vybavenie sťažnosti je najviac 30 dní odo dňa doručenia sťažnosti do sídla poisťovne. V odôvodnených prípadoch, najmä ak vybavenie závisí od vyjadrenia tretej osoby, je možné lehotu podľa prvej vety predĺžiť najviac na 60 dní odo dňa doručenia sťažnosti do sídla poisťovne, pričom je potrebné dôvody predĺženia lehoty oznámiť sťažovateľovi do 30 dní odo dňa doručenia sťažnosti.
    • Výsledok prešetrenia sťažnosti sa oznámi sťažovateľovi písomne. V prípade, ak sa zistila opodstatnenosť sťažnosti, uvedú sa v oznámení aj opatrenia prijaté alebo vykonané na odstránenie zistených nedostatkov.
    • Sťažnosti vo veciach týkajúcich sa poisťovne môžete podávať elektronickou poštou na email: infopoistovna@wuestenrot.sk

    Wüstenrot stavebná sporiteľňa

    Copyright 2017 Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s. a Wüstenrot poisťovňa, a.s. Všetky práva vyhradené.