Call Centrum:

Opatrenia a informácie pre klientov v súvislosti s koronavírusom Wüstenrot poisťovňa

24. 03. 2020

Vážení klienti / spoluobčania,

vzhľadom na aktuálnu situáciu v súvislosti s koronavírusom na Slovensku a v snahe prispieť k zamedzeniu jeho šíreniu prijala Wüstenrot poisťovňa nasledovné opatrenia a odporúčania:

  • Až do odvolania sú obchodné miesta pre klientov otvorené od pondelka do piatku v čase od 9:00 do 12:00. Prosíme klientov, aby do priestorov obchodným miest vchádzali s rúškom alebo minimálne so šálom/šatkou, ktorá zakrýva nos a ústa klienta. Informácia o potrebe rúška spolu s informáciami ako je potrebné sa správať počas pobytu na obchodom mieste, aby sa minimalizovala možnosť nákazy, sú uvedené na vstupe do každého obchodného miesta ako aj na https://www.wuestenrot.sk/aktuality/zmena-otvaracich-hodin-pre-wustenrot-centra.
  • Ak to nie je nevyhnutné, nenavštevujte obchodné miesta. Všetky potrebné informácie k produktom, otázky týkajúce sa Vašich produktov, poistných udalostí a ďalšie Vaše otázky veľmi radi zodpovieme elektronicky prostredníctvom e-mailu infopoistovna@wuestenrot.sk alebo telefonicky prostredníctvom Call centra *6060 (0850 60 60 60), ktoré pracuje v nezmenenom režime. Spôsoby, ako nás môžete kontaktovať nájdete aj na našej webovej stránke https://www.wuestenrot.sk/kontakt.
  • V prípade vzniku poistnej udalosti uprednostnite jej nahlásenie cez Rýchlu likvidáciu na telefónnom čísle 02/33 06 55 05 počas pracovných dní od 8:00 – 17:00 alebo na 0850 60 60 60, voľba 1, kedykoľvek. Výhodou rýchlej likvidácie je, že ocenenie poistnej udalosti sa uskutoční bez obhliadky a financie na opravu môžete získať už do 24 hodín. Viac informácií sa dozviete na https://www.wuestenrot.sk/informacie/rychla-likvidacia.
  • Klienti, ktorí majú aktívny klientsky portál Môj Wüstenrot, nájdu informácie o svojich produktoch práve v ňom. Rovnako prostredníctvom neho môžu zrealizovať zmeny osobných údajov, uzatvoriť si nový produkt online, nahlásiť poistnú udalosť a rovnako požiadať o ďalšie informácie.
  • Zvolili sme náročnejší individuálny prístup a veľmi citlivo a individuálne posudzujeme a vyhodnocujeme každú situáciu, ktorá sa dotýka našich klientov a plnení si ich povinností v spojení s poskytovanými produktami (nemožnosť obnovenia STK, emisných kontrol atď).

Zároveň chceme klientov uistiť, že Wüstenrot poisťovňa pracuje na vybavení všetkých ich potrieb

a požiadaviek v plnom nasadení a bez akéhokoľvek prerušenia svojej prevádzky.

Všetky dôležité aktuálne informácie nájdete aj na našej webovej stránke https://www.wuestenrot.sk/ alebo aj na facebooku Wüstenrot Slovensko.

Sme tu pre vás