Call Centrum:

Proces registrácie do klientskeho portálu Môj Wüstenrot

04. 05. 2021

V dnešnej pandemickej dobe sa ešte viac do popredia dostávajú digitálne riešenia, a preto aj my vychádzame v ústrety potrebám našich klientov a zjednodušili sme registračný proces do klientskeho portálu Môj Wüstenrot.

Ste našim klientom a ešte nemáte svoje digitálne konto?

Proces registrácie je veľmi jednoduchý, bezpapierový a nezaberie Vám viac ako 5 minút času:

  • V hornej časti webovej stránky zvoľte Môj Wüstenrot a ponuku Registrácia.
  • Pre overenie uveďte svoje rodné číslo a následne vyplňte svoje osobné údaje.
  • V ďalšom kroku sa Vám vygeneruje Dohoda o poskytovaní služby klientskeho portálu Môj Wüstenrot.
  • Skontrolujte doplnené údaje a zvoľte príslušné povinné súhlasy.
  • Dohodu podpíšete vpísaním unikátneho SMS kódu do príslušného poľa a stlačením tlačidla Podpísať rámcovú dohodu.
  • Rámcová dohoda Vám bude doručená na Vašu emailovú adresu a rovnako bude postúpená na spracovanie Wüstenrot poistovni / Wüstenrot stavebnej sporiteľni.
  • Proces registrácie je ukončený, keď obdržíte do svojej emailovej schránky Uvítací list s prihlasovacím menom do Vášho konta a SMS správu s prvotným heslom.

Do svojho konta sa prihlásite zadaním Prihlasovacieho mena a hesla v časti webovej stránky Môj Wüstenrot, ponuku Prihlásenie.

Aktiváciou svojho konta v klientskom portáli Môj Wüstenrot získate vždy aktuálny prehľad o tom, čo sa na Vašich produktoch zmenilo. 

Sme tu pre vás