Call Centrum:

Nahlásenie poistnej udalosti auto

Poistná udalosť auto

Čo robiť v prípade poistnej udalosti

  • Priamo na mieste škodovej udalosti vyplňte formulár Správa o nehode.
  • Formulár vyplňte pravdivo aj spolu s prípadným druhým účastníkom nehody a doručte do Wüstenrot poisťovne.
  • Náhrada škody, ktorá vznikla vám, bude hradená z vášho Havarijného poistenia (KASKO) v prípade, ak ho máte uzavreté. Poistné plnenie za škodu, ktorá vznikla druhému účastníkovi nehody bude poskytnuté z vášho povinného zmluvného poistenia (PZP), ak za škodu zodpovedáte.


  • Vyplnený formulár zašlite na adresu: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26.


  • Telefonicky: na tel. čísle: 02/33 06 88 05 počas pracovných dní od 8.00 do 17.00 hod.
  • Online: vypísaním online formulára. 

Ak máte povinné zmluvné poistenie: 

  • Stiahnite si a vyplňte formulár Oznámenie o poistnej udalosti - Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla (v prípade, ak nemáte kompletne vyplnené a podpísané tlačivo Správa o nehode obidvoma účastníkmi dopravnej nehody). Tento formulár vám môže poskytnúť aj pracovník vykonávajúci obhliadku, alebo si ho môžete vyzdvihnúť na našom obchodnom mieste.
  • Oficiálne písomné oznámenie o vzniku škodovej udalosti ste poisťovni povinní poskytnúť do 15 dní po jej vzniku, ak vznikla na území Slovenskej republiky. Ak udalosť vznikla v zahraničí, oznámte nám ju najneskôr do 30 dní.


Ak máte havarijné poistenie Kasko:

  • Stiahnite si a vyplňte formulár Oznámenie z poistnej udalosti z poistenia motorových vozidiel pre prípad havárie, krádeže a živelnej udalosti KASKO (v prípade, ak nemáte kompletne vyplnené a podpísané tlačivo Správa o nehode obidvoma účastníkmi dopravnej nehody). Tento formulár vám môže poskytnúť aj pracovník vykonávajúci obhliadku, alebo si ho môžete vyzdvihnúť na našom obchodnom mieste.
  • Oznámiť škodovú udalosť poisťovni je potrebné bezprostredne po jej vzniku.

Ak máte poistenie Super GAP:

  • Stiahnite si a vyplňte formulár Oznámenie o poistnej udalosti - Poistenia finančnej straty - Super GAP. Tento formulár si môžete vyzdvihnúť aj na našom obchodnom mieste.
  • Pri poistení GAP je potrebné oznámiť škodovú udalosť poisťovni bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 15 dní od jej vzniku.
  • Aby bolo možné začať proces likvidácie škody, je nevyhnutné doložiť najmä likvidačnú správu, resp. oznámenie o plnení od primárneho poisťovateľa. Zároveň je nevyhnutné doložiť pri totálnej škode vodičský preukaz vodiča v čase nehody, osvedčenie o evidencii vozidla, protokol od Polície SR o dopravnej nehode a pri odcudzení je potrebné doložiť správu Polície SR o odcudzení vozidla a zároveň uznesenie o ukončení šetrenia.


Ak máte poistenie skiel motorových vozidiel:

  • Stiahnite si a vyplňte formulár Oznámenie o poistnej udalosti z Poistenia čelného skla motorových vozidiel. Tento formulár si môžete vyzdvihnúť na našom obchodnom mieste.


  • Vyplnený formulár zašlite na adresu: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26.
  • Taktiež ho môžete predložiť na zdokumentovanie poverenému technikovi pri vykonaní obhliadky.


  • Na mieste nehody vyplňte formulár Správa o nehode.
  • Vyplnený formulár zašlite na adresu: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26.

  • Objednajte si obhliadku motorového vozidla telefonicky: na tel. čísle: 02/33 06 88 05 počas pracovných dní od 8.00 do 17.00 hodalebo vypísaním online formuláru

  • Stiahnite si a vyplňte formulár Oznámenie o poistnej udalosti poškodeného - Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla . Tento formulár vám môže poskytnúť aj pracovník vykonávajúci obhliadku, alebo si ho môžete vyzdvihnúť na našom obchodnom mieste.  
  • Vyplnený formulár zašlite na adresu: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26. Taktiež ho môžete predložiť na zdokumentovanie poverenému technikovi pri vykonaní obhliadky.

Informácie o stave poistných udalostí

  • 02/33 06 88 09, počas pracovných dní od 8:00 do 17:00 hod.


Asistenčná služba

  • PZP: 02/57 88 93 33, asistenčná služba je k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni.
  • KASKO: 02/57 88 97 77, asistenčná služba je k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni.


Objednávka obhliadky

  • Na tel. čísle: 02/33 06 88 05 počas pracovných dní od 8.00 do 17.00 hod.


Sme tu pre vás