V prípade, že bola poistenej osobe alebo dieťaťu poistenej osoby diagnostikovaná niektorá z poistených kritických chorôb, pre nahlásenie tejto poistnej udalosti je potrebné doručiť do poisťovne:
V prípade, že bola poistenej osobe alebo dieťaťu poistenej osoby diagnostikovaná rakovina, pre nahlásenie tejto poistnej udalosti je potrebné doručiť do poisťovne:
V prípade, že došlo k úmrtiu poistenej osoby, je potrebné doručiť do poisťovne:
Smrť poistníka je potrebné poisťovni bezodkladne oznámiť. Pre uplatnenie práva na poistné plnenie je potrebné do poisťovne doručiť:
Vo všetkých prípadoch (ak súčasťou poistného krytia je úrazové pripoistenie/poistenie) je potrebné
Pre možnosť prešetrenia druhu a rozsahu trvalých následkov po úraze po uplynutí poistiteľom písomne stanoveného obdobia od vzniku úrazu (ak ste už predtým zaslali poistiteľovi formulár Oznámenie o úraze), je potrebné doručiť originál odborným lekárom vyplneného tlačiva Správa ošetrujúceho lekára – Trvalé následky po úraze (po uplynutí roka odo dňa úrazu) .
V prípade ak súčasťou poistného krytia je poistenie chirurgického zákroku, pre nahlásenie poistnej udalosti a uplatnenie nároku na poistné plnenie je potrebné doručiť do poisťovne:
Ak má klient dojednané Poistenie dennej dávky za dobu nevyhnutného liečenia úrazu alebo v prípade, že súčasťou poistného krytia klienta alebo spolupoistených detí je rozšírené úrazové krytie vo forme denného odškodného za dobu nevyhnutného liečenia po úraze, pre nahlásenie poistnej udalosti a uplatnenie nároku na poistné plnenie je potrebné doručiť do poisťovne:
V prípade, že súčasťou poistného krytia klienta a jeho detí sú rehabilitačné náklady a náklady na kozmetické operácie po úraze zanechajúcom trvalé následky, pre nahlásenie tejto poistnej udalosti a uplatnenie nároku na poistné plnenie je potrebné doručiť do poisťovne:
V prípade, že bol poistníkovi po uplynutí dvoch rokov od začiatku poistenia priznaný invalidný dôchodok alebo bol uznaný invalidným a súčasťou poistnej ochrany je aj poistné krytie pre prípad invalidity a poberania invalidného dôchodku, je do poisťovne potrebné doručiť:
V prípade, že došlo k hospitalizácii poisteného alebo spolupoisteného dieťaťa v zdravotníckom zariadení a súčasťou poistného krytia sú súkromné nemocenské dávky, pre nahlásenie poistnej udalosti a uplatnenie nároku na poistné plnenie je potrebné doručiť do poisťovne:
V prípade, že bol poistený alebo spolupoistené dieťa pracovne neschopné a súčasťou poistného krytia sú súkromné nemocenské dávky pre prípad pracovnej neschopnosti, pre nahlásenie poistnej udalosti a uplatnenie nároku na poistné plnenie je potrebné doručiť do poisťovne:
Poisťovňa vyplatí poistenému poistné plnenie za dobu hospitalizácie poisteného v zdravotníckom zariadení v dôsledku vlastného ochorenia alebo úrazu, ak hospitalizácia trvala minimálne taký počet dní, ako je uvedené v poistných podmienkach. Denná dávka za hospitalizáciu sa vzťahuje na pobyt v lôžkovom zdravotníckom zariadení. Hospitalizáciu je potrebné oznámiť poisťovni bez zbytočného odkladu.
V prípade, že došlo k hospitalizácii poisteného v zdravotníckom zariadení, do poisťovne je potrebné doručiť:
V prípade, že bol klient pracovne neschopný a súčasťou poistného krytia poisteného alebo spolupoisteného dieťaťa je Poistenie dennej dávky za pracovnú neschopnosť, pre nahlásenie poistnej udalosti a uplatnenie nároku na poistné plnenie je potrebné doručiť do poisťovne:
V prípade, že príde k asistenčnej udalosti bližšie špecifikovanej v Osobitných poistných podmienkach pre poistenie zdravotných asistenčných služieb , ďalej len „OPP – ZAS", máte právo, aby asistenčná spoločnosť zorganizovala, prípadne zorganizovala
a uhradila asistenčné služby v rozsahu a až do výšky limitov uvedených v OPP – ZAS.
V prípade, že príde k asistenčnej udalosti bližšie špecifikovanej v Osobitných poistných podmienkach pre poistenie 2. lekárskeho názoru - program Second medical opinion , ďalej len „OPP-2LN-SMO", asistenčná spoločnosť zorganizuje a uhradí odovzdanie všetkých relevantných dát, ktoré sa týkajú asistenčnej udalosti poskytovateľovi služieb, ktorý na základe dodaných dát posúdi diagnózu alebo liečbu poisteného doporučenou ošetrujúcim lekárom poisteného.
Asistenčná spoločnosť pre Vás tiež zorganizuje a uhradí odovzdanie posudku spracovaného poskytovateľom služieb, a to vrátane všetkej lekárskej dokumentácie, ktorú ste asistenčnej službe poskytli.
Cestovné poistenie zahŕňa:
Je určené na zabezpečenie poistených pri ich turistických, študijných a pracovných cestách administratívneho charakteru do zahraničia, s výnimkou Poistenia zásahu horskej služby, ktoré je platné iba na území Slovenskej republiky, nie v zahraničí.
UPOZORNENIE
Wüstenrot poisťovňa, a. s. pristúpila k zmene poskytovateľa asistenčných služieb k Cestovnému poisteniu.
Zmena poskytovateľa asistenčných služieb k cestovnému poisteniu je vo Vašej poistnej zmluve účinná od výročného dňa začiatku poistenia v roku 2018, ak Vám bol benefit cestovného poistenia priznaný pri uzatváraní poistnej zmluvy.
V prípade, ak Vám bol benefit cestovného poistenia priznaný v priebehu trvania poistnej zmluvy, bude zmena poskytovateľa asistenčných služieb k cestovnému poisteniu vo Vašej poistnej zmluve účinná od výročného dňa dojednania cestovného poistenia v roku 2018.
Od termínu účinnosti zmeny poskytovateľa asistenčných služieb na Vašej poistnej zmluve, v prípade vzniku škodovej udalosti kontaktujte asistenčnú spoločnosť Europ Assistance s.r.o. na telefónnom čísle asistenčnej centrály +421 220 510 823, alebo písomne na adrese Europ Assistance s.r.o., Na Pankráci 1658/121, 140 00 – Praha 4, Česká republika.
Do termínu účinnosti zmeny poskytovateľa asistenčných služieb na Vašej poistnej zmluve, v prípade vzniku škodovej udalosti kontaktujte asistenčnú spoločnosť AXA-ASSISTANCE CZ, s.r.o. na telefónnom čísle asistenčnej centrály + 421 220 664 220, alebo písomne na adrese AXA-ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 Praha 4, Česká republika.
Pracovníci oboch asistenčných centrál: