Call Centrum:

Čoraz viac Slovákov preferuje vzdialenú komunikáciu. Naučila ich to pandémia

09. 09. 2021

Za júl 2021 stúpol počet nových užívateľov klientskeho portálu poisťovne o takmer 300 %

 

Za prvých osem mesiacov tohto roka rekordne stúpol počet nových registrácií do klientskeho portálu spoločností Wüstenrot. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka počet registrácií vzrástol o viac ako 80 percent. V júli bol evidovaný nárast dokonca 300 percent. Na trende sa s najväčšou pravdepodobnosťou podpísali skúsenosti Slovákov s protipandemickými obmedzeniami.

„Jednou z príčin môže byť fakt, že počas prvej a druhej vlny pandémie sa významná časť verejnosti naučila svoje nákupy alebo komunikáciu s úradmi realizovať z domu. Tieto skúsenosti sa zrejme premietajú aj do ďalších oblastí, vrátane poisťovníctva či financií,“ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Výraznejšie medziročné nárasty nových registrácií do klientskeho portálu skupina eviduje už od mája minulého roka. V máji 2020 stúpol počet registrácií o 40 percent v porovnaní s májom 2019. Odvtedy záujem medziročne stúpal každý jeden mesiac, aj keď v percentuálne menších číslach.

Takmer dvojnásobný celkový nárast registrácií prinieslo až prvých osem mesiacov roka 2021. Absolútnym rekordérom sa stal júl 2021, kedy bol najvyšší počet registrácií za posledné tri roky. Za tento letný mesiac spoločnosť eviduje nárast o 300 percent.

„Pre poisťovne a finančné inštitúcie je to signál, že rok 2021 sa môže stáť jedným z míľnikov na ceste k hybridnej starostlivosti o klientov. Pritom napríklad poisťovníctvo je tradične vnímané ako veľmi konzervatívny segment, ktorého klienti sú stále ochotní merať cestu do pobočky,“ uzatvára Lukáš Bertók. 

 

Sme tu pre vás