Call Centrum:

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru aj vo finančnom sektore

18. 01. 2021

Pandémia presunula zákazníkov do online priestoru viac, ako firmy na začiatku koronakrízy predpokladali. Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot. V prípade spoločností sa počet online návštevníkov za jeden rok viac ako zdvojnásobil. 

 

„V roku 2020 nám stúpol počet unikátnych návštev webu z 220 000 na pol milióna,“ podotkol Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot. Preto na začiatku minulého roka bolo pre spoločnosti nevyhnutné trend identifikovať a svoju komunikáciu prispôsobiť zmeneným podmienkam na trhu.

„Teda využiť dostupné možnosti a klientov presmerovať do svojho online priestoru. Nie len celkovou zmenou marketingu, ale aj vývojom a redizajnom typických online nástrojov, ako sú napríklad intuitívnejšie produktové kalkulačky,“ pokračuje Bertók. Pričom predpokladá, že nejde o dočasný výkyv. 

Pandémia podľa jeho názoru urýchlila proces postupnej digitalizácie komunikačných kanálov vo viacerých sektoroch. Tomuto trendu plánuje skupina Wüstenrot naďalej prispôsobovať svoje aktivity.

Poisťovňa a stavebná sporiteľňa sa okrem iného zaviazali nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Spoločnosť svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku.



Kontakt pre médiá: Tomáš Ferenčák, e-mail: media@wuestenrot.sk, +421 915 762 406

Sme tu pre vás