Call Centrum:

Wüstenrot mení svoj korporátny claim

20. 05. 2021

Spoločnosť predstavila svoj nový slogan „w dobrom aj v zlom“ v nekonvenčnej interaktívnej komunikácii 

 

Wüstenrot po viac ako siedmich rokoch mení svoj korporátny claim. Pôvodný slogan: „život sa mení rýchlo“, skupina nahradila claimom: „W dobrom aj v zlom.“ Nový slogan skupina Wüstenrot predstavila v interaktívnom spote, ktorého dej má možnosť ovplyvňovať samotný divák.  

 „Cieľom komunikácie je ukázať rôzne životné situácie zasadené v kulisách bežného života. Pretože práve v ich rámci sa môže odvíjať príbeh v dobrom, ale aj v zlom. Výlet autom môže byť nezabudnuteľný alebo sa stane niečo, vďaka čomu na celý výlet môžete zabudnúť. Podstatné je, že sa aj v nepríjemných chvíľach máte na koho spoľahnúť, “ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot. 

Nosným pilierom kampane je podstránka s interaktívnym spotom, ktorý zachytáva rôzne situácie v rôznych životných etapách. Divákovi autori spotu umožnili  jednotlivé situácie vidieť v dobrom alebo zlom svetle jednoduchým stláčaní písmena W alebo klikaním myšou. Kampaň bude prebiehať výlučne v online priestore.

„Štartujúca kampaň je zasadené do online, pretože sa Wüstenrot pre rok 2021 zaviazal nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Wüstenrot svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku,“ uzavrel Lukáš Bertók.

Nový claim „w dobrom aj v zlom“ bude Wüstenrot v najbližšom období  zavádzať do komunikácie na svojich pobočkách  a ďalších nosičoch.

Video nájdete na:  www.wuestenrot.sk/vdobrom




Kontakt pre médiá: Tomáš Ferenčák, e-mail: media@wuestenrot.sk, +421 915 762 406

 

Sme tu pre vás