Autorizácia

Pre pokračovanie v práci s klientami je potrebná autorizácia pomocou SMS kódu.
Ten bude zaslaný na tel. č.:

Autorizačný kód bol odoslaný na
tel. č.:

Zadajte kód z prijatej SMS.

Neplatný autorizačný kód.

Nastala chyba.

Prihlásenie vypršalo

Pre pokračovanie práce v Klientskej karte sa odhláste a znova prihláste.

Prihlásiť sa

Vyhľadať klienta

    Pre zadané kritérium neboli nájdené žiadne výsledky.

    Dátum narodenia:
    Telefón:
    Email:
    Životné poistenie:
    ()
    Neživotné poistenie:
    ()
    Stavebné sporenie:
    ()
    Stavebný úver:
    ()
    Detail klienta
    Vaša fotografia čaká na schválenie administrátorom.

    anonymous

    MENU

    • Kalkulačky a simulácie
    • Provízie
    • Štatistiky a kariéra
    • Vzdelávanie
    • Podpora predaja
    • Dokumenty
    • Administrácia
    • Bonusový systém

    NOVINKY

    Poistná udalosť – auto

    Čo robiť v prípade nehody?

    V prípade autonehody:

    • Priamo na mieste škodovej udalosti vyplňte formulár Správa o nehode (dostali ste ho po uzavretí poistky)

    Správa o nehode: Tlačivo je vytvorené podľa Európskej asociácie poisťovní – Comité Européen des Assurances (CEA), vďaka čomu bude mať totožné tlačivo aj druhý účastník nehody, aj v cudzom jazyku. Odporúčame, aby ste Správu o nehode mali vždy vo svojom motorovom vozidle.

    • Je vo vašom záujme, aby ste ho aj spolu s prípadným druhým účastníkom nehody pravdivo vypísali, dali potvrdiť príslušníkovi polície a doručili do Wüstenrot poisťovne.
    • Náhrada škody, ktorá vznikla vám, bude hradená z vášho Havarijného poistenia (KASKO) ak ho máte uzavreté. Škoda, ktorá vznikla druhému účastníkovi nehody bude uhradená z vášho Povinného zmluvného poistenia (PZP).

    Dôležité telefónne čísla:

    Asistenčná služba

    PZP: +421 2 57 88 93 33
    asistenčná služba je k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni.

    KASKO: +421 2 57 88 97 77
    asistenčná služba je k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni. 

    Objednávka obhliadky

    Pre objednávku obhliadky motorového vozidla po poistnej udalosti volajte 
    02/33 06 88 05 počas pracovných dní od 7.00 do 18.00, alebo prostredníctvom vášho osobného poradcu.
    Objednajte sa na obhliadku škody cez online formulár nižšie.

    Povinné zmluvné poistenie (PZP)

    • Stiahnite si a vypíšte formulár Oznámenie o poistnej udalosti (formulár môžete obdržať aj od obhliadkára pri vykonávaní obhliadky, alebo v našom obchodnom zastúpení).
    • Pri povinnom zmluvnom poistení ste povinní poskytnúť oficiálne písomné oznámenie o vzniku škodovej udalosti poisťovni do 15 dní po jej vzniku, ak vznikla na území Slovenskej republiky. Ak udalosť vznikla v zahraničí, oznámte nám ju najneskôr do 30 dní.


    Havarijné poistenie (KASKO)

    • Stiahnite si a vypíšte formulár Oznámenie o poistnej udalosti (formulár môžete obdržať aj od obhliadkára pri vykonávaní obhliadky, alebo v našom obchodnom zastúpení).
    • Úplne vypísaný formulár:
      • zašlite na ústredie poisťovne: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26
      • prípadne ho odovzdajte obhliadkárovi poisťovne pri vykonaní obhliadky vášho vozidla.
    • Podľa zákona je potrebné oznámiť škodovú udalosť poisťovni bezprostredne po jej vzniku.


    Poistenie SuperGAP

    • Stiahnite si a vypíšte formulár Oznámenie o poistnej udalosti z poistenia GAP.
    • Úplne vypísaný formulár zašlite na adresu ústredia poisťovne: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26.
    • Pri poistení GAP je potrebné oznámiť škodovú udalosť poisťovni bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 15 dní od jej vzniku.
    • K pristúpeniu likvidácie škody je potrebné doložiť predovšetkým likvidačnú správu, resp. oznámenie o plnení od primárneho poisťovateľa. Taktiež je potrebné doložiť pri totálnej škode vodičský preukaz vodiča v čase nehody, osvedčenie o evidencii vozidla, protokol od polície o dopravnej nehode a pri odcudzení je potrebné doložiť správu polície o odcudzení vozidla a taktiež uznesenie o ukončení šetrenia od polície.


    Poistenie skiel motorových vozidiel

    • Stiahnite si a vypíšte formulár Oznámenie o poistnej udalosti z Poistenia čelného skla (formulár môžete obdržať aj od obhliadkára pri vykonávaní obhliadky).
    • Úplne vypísaný formulár:
      • zašlite na adresu ústredia poisťovne: Wüstenrot poisťovňa, Karadžičova 17, 825 22 Bratislava 26,
      • prípadne ho odovzdajte obhliadkárovi poisťovne pri vykonaní obhliadky vášho vozidla.

    Ste poškodený pri dopravnej nehode, ktorú spôsobil náš klient?

    • Priamo na mieste nehody vyplňte formulár Správa o nehode, ktorý od nás náš klient dostal po uzavretí poistky.
    • Toto tlačivo môže výrazne pomôcť pri objasnení okolnosti poistnej udalosti. Preto je vo vašom záujme, aby ste ho aj spolu s prípadným druhým účastníkom nehody pravdivo vypísali, dali potvrdiť príslušníkovi polície a doručili do Wüstenrot poisťovne.
    • Objednajte si obhliadku škody. Zavolajte priamo na linku 02/33 06 88 05. Poistný špecialista poisťovne zistí potrebné údaje o škode a zabezpečí vykonanie obhliadky.
    • Stiahnite si a vypíšte formulár Oznámenie poškodeného o poistnej udalosti. Úplne vypísaný formulár zašlite na ústredie poisťovne v Bratislave prípadne ho odovzdajte obhliadkárovi poisťovne pri vykonaní obhliadky Vášho vozidla. Originálne tlačivo vám odovzdá aj priamo obhliadkár pri vykonávaní obhliadky.
    • Tento formulár vypíšte aj v prípade, že si škodu budete uplatňovať z vášho havarijného poistenia a Wüstenrot poisťovňa nebude vykonávať obhliadku Vášho poškodeného vozidla.

    Dôležité

    Objednávka obhliadky nie je to isté ako Oznámenie o poistnej udalosti a nenahrádza ho.

    Objednajte sa na obhliadku škody:

    Kontaktný formulár pre objednávku obhliadky

    Copyright 2008 Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a. s. a Wüstenrot poisťovňa, a.s. Všetky práva vyhradené.